niedziela, 4 października 2015

NOC W MGNIENIU UŚCISKÓW.

   Czasami są takie noce,które mogłyby nigdy się nie kończyć. Niestety kończą się one w mgnieniu uścisków. Zapada noc,leżysz z osobą, która jest dla Ciebie bardzo ważna. Czujesz jak Cię przytula, czujesz się bezpiecznie. Mogłoby to trwać wiecznie..
   Zdałam sobie sprawę przez jak długi czas byłam ślepa,nie widziałam tego co najlepsze i najważniejsze. Jak wielkie szczęście mnie ominęło ale także,jak wielkie szczęście mam teraz. Jedna noc,jeden dotyk,jedno słowo, jedna pieszczota,sprawiają,że czuję jakbym miała zaraz umrzeć. I wiecie co? Jest to najlepsze uczucie na świecie. Mogłabym w tej pieszczocie,w tym spojrzeniu i w tym uczuciu trwać wiecznie.
Nie widzę Cię 6 godzin..to jak wieczność..
  


Tęsknię wnętrznościami i gardłem,
moje włosy tęsknią,
moja skóra
jest zrobiona z tęsknoty.


Ale najpotężniej
tęskni światło w mojej głowie.
Ono nie umiera
nawet we śnie,
kiedy umierają włosy, wnętrzności i skóra


— Anna Świrszczyńska


4 komentarze:

  1. Noc przynosi największe myśli i przemyslenia. Wtedy dochodzi do największych odkryć i wynalazków :) Życzę Ci owocnych nocy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam...ta tęsknota, kiedy jakimś cudem zdarzy się, że druga połowa musi spać u siebie w domu, a ja nie mogę przyjechać.Nie mogę spokojnie zasnąć bez przytulenia się lub chociaż złapania się za rękę przed snem. A najbardziej lubię, kiedy on zasypia w moich ramionach, widzę, że też czuje się bezpiecznie...miłość to jednak piękne zjawisko.

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ubrane w słowa :) <3

    http://mylittlethings-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń